Har ny lösenordsskyddad blogg


Jag har skaffat en ny lösenordsskyddad blogg!

P.g.a. flera olika anledningar som jag inte tänker gå in på.

Kommer heller inte att lägga ut den nya bloggadressen här.

Utan vill ni ha länken, samt lösenordet dit, så får ni be om det.

Osså får vi se…
Dom som varit riktigt snälla i år kanske får paket av tomten? 😛

14 responses to this post.

  1. Posted by Pauline on 18 december 2009 at 10:33 e m

    Jag har vart en snäll flicka i år och ätit alla mina grönsaker 😉 *kramar*

    Svara

    • Pauline:
      Självklart ska du få ta del av min nya blogg! 😛
      Jag kommer att skicka ut ett mejl till dig med adressen samt lösenordet inom kort.
      *jättekramen*

      Svara

  2. Jag har åxå varit snäll;) vill gärna ha din nya adress och lösenord;) kram!

    Svara

  3. Jag har åsså varit super snäll 😉 Vill gärna fortsätta snoka i din blogg.

    Svara

    • Lillan:
      Med risk för att låta otrevlig, men… Känner jag till dig sen innan?
      Det står precis stilla i mitt hjärnkontor just nu… 😛
      *kram på dig*

      Svara

  4. Vi träffades på blipville spelade fia där, hette icechivas där. Du har mig på facebook oxå:)
    kram

    Svara

  5. Min gamla blogg adress var lilldogg.blogg.se bytte nu när jag bytt liv 🙂

    Svara

  6. linpet flåt 🙂

    Svara

  7. jag vill gärna ha det 🙂

    Svara

  8. Jag vill läsa!

    Svara

    • Nena:
      Det ska du självklart få göra!!! 😛
      Vänta lite bara, har skaffat en domän samt webhotell, så jag kommer att flytta bloggen under kvällen igen…
      Meddelar dig adress samt eventuella uppgifter då…
      *kramen*

      Svara

Kommentera

