Bloggtorka – lägga ner?


Brukar ni ha bloggtorka?

Senaste månaderna har jag bara haft totalt bloggtorka!!!
TOTALSTOPP i tankeverkstan, verkligen! 😦

Det känns nästan som om jag skulle ha haft en hjärnblödning, eller nåt?

Jag menar, jag minns inte vad jag en gång i tiden brukade skriva om, o som folk oxå verkade anse vara intressant att läsa, eftersom att det på den tiden genererade en hel massa kommentarer, osv…

Idag, om jag väl bloggar nånting, så handlar det alltid om nåt som nog ingen människa i världen anser som intressant! Det kan ju ha att göra med att jag är arbetslös idag o går hemma o verkligen inte har nåt intressant o skriva om längre.

Alla dagarna är ju, mer eller mindre, exakt fucking likadana!!!

Kanske borde man lägga ner bloggandet helt o hållet?

 

signature

3 responses to this post.

  1. Hej gumman

    Jag vill gärna ha den

    kram

    Svara

    • Emma:
      Självklart ska du få tillgång till min blogg.
      Vad har du för mailadress, så jag kan maila över uppgifterna till dig?
      *kramen*

      Svara

  2. jätte fin blogg! 🙂

    Svara

Kommentera

