Billåsningsproblem


😛 Idag är här ett tunt, tunt, tunt lager snö på marken.
O halt så det står härliga till, på väl valda ställen…

Jag skulle lämna lilleman på dagis imorse, men fick inte upp bildörren, o den verkade inte frusen (vi hade ju inbrott i bilen för ett halvår sen ungefär, o då hade dom sönder precis hela låset. Amatörer!!!), så jag trodde att nu var det sista visan för detta låset… 😦

Jag fick gå in o väcka o hämta ut sambon för o få hjälp med dörren, ifall det gick bättre för honom. O tro det, eller ej. Men då var det inga problem o låsa upp dörren, men denna gången med hans nycklar…

Skickade in honom i värmen igen o åkte o lämnade sonen på dagis.

Sen kom jag då hem igen, efter att ha lämnat gossen på dagis o skulle låsa bilen! Jahapps 😦 Samma visa iiiiigen!!! Nu går det inte att låsa bilen via nån av dörrarna!
*suckar*

Så nu hoppas jag verkligen att ingen stjäl bilen, för nu är den olåst. :/

Fan att folk inte kan skilja på mitt o ditt!!! 😦

Kommentera

