Ärliga människor…


Jag är så glad över att det finns ärliga människor kvar därute…

Idag har jag haft ett långt o givande samtal med en person som jag inte känner sådär jätteväl, men som gjort ett mycket gott intryck på mig, o som hjälpt mig att ta ett mycket svårt beslut en gång i tiden, då jag famlade i dimman…

Sånt är guld värt, för då man är vilsen så är det inte alltid helt lätt att hitta rätt väg ut… 😛

Men denna personen fick upp mina ögon – ordentligt!
*tack ska du ha*

Nu är det la snart dax o nana… Tycker inte jag gör mycket annat nuförtiden, men men…

 

Kram på er mina vänner…

6 responses to this post.

  1. Hej.. Hur har du startat din blogg/hemsida? Kostar det där du startat den? Ser du har så du ka välja att gå in o läsa om dig o din familj i olika sidor, så skulle jag m vilja ha det. Men kostar det? På vilken sida skapar man det? Du ville komma in i min låsta blogg skrev du, behöver din mailadress till den. Hopps du kan svara på frågorna. kram

    Svara

    • Natalie:
      Det är inget svårt alls. Du registrerar dig bara för ett konto på WordPress o sen väljer du utseende o tema, allt efter behag. 😛 Lätt som en plätt! Trodde du fått min mailadress. Den brukar stå med då jag kommenterar en blogg. Den är iallafall: phernilla@gmail.com

      Ha en bra dag!
      /Nilla

      Svara

  2. Posted by flisback on 14 september 2009 at 5:06 e m

    Såg att du är vän med kadorran/lilla my?

    Svara

    • Natalie:
      Lilla My… Vän o vän, vet jag inte. Följer hennes blogg litegrann eftersom vi en gång väntade barn samtidigt. Men vän skulle jag nog inte kalla det. Nätvän möjligen då? Hur känner du henne? Du känner nog henne bättre än mig…
      /Nilla

      Svara

  3. Posted by betty on 15 september 2009 at 5:47 e m

    ja det låter bra att du har en sån bra vän vid din sida..

    Svara

Kommentera

