I städartagen…


Hej på er alla.

Idag har jag städat o foxat o donat härhemma.
Riktigt skönt då man väl kommer igång, o ännu skönare då det lider mot sitt slut. 😛

Idag drog jag fram torktumlaren i tvättstugan, o gissa om jag fick en överraskning?
Fy, säger jag bara! *kräkas* Det där röret som går från utblåset på torktumlaren o ut genom väggen… Det hade lossnat ifrån fästet på torktumlaren, så ni kan ju gissa hur vidrigt grisigt o ludet det var där bakom..

😦 Blääää!

Nu ska jag fortsätta med allt… 😛

One response to this post.

  1. Posted by flisback on 14 september 2009 at 5:38 e m

    Har skaffat en hemsida nu på wordpress =). Vad jag nu undrar är hur du fått bild på dig till sidan i höger där de står välkommen, och efter varje inläg avslutar du med en text. Alt de har jag redan på blogspot, men hur 17 fixar man de här hehehe.

    Svara

Kommentera

