Datorn har totalkraschat


Till mitt stora förtret så har min dator totalkraschat igårkväll…

Startade den som vanligt, den gick igång o det var inte konstigheter alls… Plötsligt så bara stänger den av sig – rätt av!

Efter det så gick den inte att slå igång igen, o det lutar la åt att det är nätaggregatet som har kraschat. 😦

Skit oxå!!!

Som om jag har råd o laga den under den närmaste livstiden?
Svar: Nej!

*snyft*

2 responses to this post.

  1. svar: Ja precis, håller med :b undra hur mycket pengar man slösat redan på den glassen? Ojoj, jag vill nog inte börja räkna! ;p

    Svara

  2. Sådär blev det för mig när moderkortet gick. Ond bråd död.

    Svara

Kommentera

