The new me?


3a5df7d98c17311c5

258a7d98c035a34b

676277d9820351334b-2

e7c967d98c031a6d

4 responses to this post.

  1. Posted by Anna on 12 augusti 2009 at 10:29 e m

    jaaa… tänk om man kunde ha en sådan kropp! 😀 inte illa! men, men … kanske en dag då man blitt miljonär höhöhö 😛

    Svara

    • Anna:
      Ja! Lätt! Den dagen jag blir miljonär är jag rädd att ingen känner igen mig nån månad senare… 😛 Jag har full koll på vad som behöver göras, men har inte ens kommit i närheten av att ha råd att ”åtgärda” det än… Men förr eller senare måste la den dagen komma, eller hur? Man får aldrig sluta drömma! 😛
      *kramis min underbara vän*

      Svara

  2. Posted by betty on 15 augusti 2009 at 4:39 e m

    hehe vars har du funnit dessa bilder å gjort om din kropp sån..hehe snygg du e fast det va du ju innan med

    Svara

    • Betty:
      Jag önskar inget hellre än att jag kunde hålla med dig, men… Tycker inte om min utsida speciellt mycket alls, ärligt talat! Det märks att jag inte är miljonär – om man säger som så… 😛 Då hade jag inte sett ut som jag gör alls, på en punkt… 😉
      Via Face In Hole fixar du till dig sådär…

      Svara

Kommentera

