Dagens mesta GAY???


Shit!!! Det här bara måste nog vara dagens mest gayiga?

Shit alltså, hmm…
Var det så här illa på 80-talet?
Isåfall är jag tacksam över att jag glömt bort (läses: förträngt) detta!!!

 

2 responses to this post.

  1. Det är inget fel med gay.

    Svara

    • Fröken Å:
      Nej, det har jag heller aldrig nånsin sagt! Jag minns bara inte att han var så feminin. Min mamma lyssnade massor på honom då jag var mindre, men minns inte alls honom sån där… 😛

      Svara

Kommentera

