Väntar på blommor


Igårkväll blev jag uppringd av Blomsterhandlaren som undrade om jag skulle vara hemma idag, för dom ville leverera blommor till mig… 😉

Idag ringde dom igen, för dom hade varit ute för att leverera blommorna men det var ingen hemma och det fanns inget namn på dörren… 😉 Hmm, inte så konstigt, då jag frågade vilken adress hon hade vart på o det var min gamla adress i Nol…

Så nu är den stora frågan:
Vem skickar blommor till min gamla adress? Alla som står mig riktigt nära vet att jag bor HÄR o ingen annanstans… 😛

*spännande*

2 responses to this post.

  1. Posted by betty on 31 juli 2009 at 6:40 e m

    men dra på trisse nu e jag med nyfiken ju..berätta vem fick du dom av??

    Svara

  2. Jo inte är det lätt att få egentid tillsammans. 🙂

    Svara

Kommentera

