Veckans höjdpunkt



Veckans solklara höjdpunkt
alla kategorier

😛 Idag fick jag besök av en mycket nära vän!

En person som står mig mycket nära (och alltid gjort). Även om vi inte ses speciellt ofta (faktiskt alldeles för sällan). Nu är det t.ex. 11 år sen vi träffades sist! 😮
*helt galet*

Han var sig dock lik på pricken – precis lika underbar som jag minns honom sen 11 år tidigare! 😛

O hur gulligt är det inte att han till o med kom ihåg att det snart är min födelsedag, så han hade minsann med sig en present till mig!

Fast jag sa att:
”Det behöver du verkligen inte, vännen…”, då han sa att han skulle köpa en present till mig innan han kom, för att jag ju snart fyller år.

😛 Tack Siyar för besöket!

Du har förgyllt min dag

– ja, hela min vecka, faktiskt!

One response to this post.

  1. Posted by betty on 30 juli 2009 at 4:47 e m

    oj oj då det va ju gulligt..men vem e din vän då? nyfiken

    Svara

Kommentera

