Städat


Idag började jag dagen med storstädning…

Tro mig, det behövdes! Dammsuga, skura och plocka…
Luktar så gott då man dammsugit med äppelkulorna i dammsugaren…
*njuter*

Sen har jag tänt lite rökelser o sådär…
Så nu luktar det riktigt gott här hos mig… 😛

Inatt blev det inte mycket till sömn! Lilleman vaknade (som vanligt) efter att ha sovit några timmar, o ville inte alls somna om. Jag gick upp med honom direkt till sängen igen, då han kom ner, men ändå så ville han inte sova. Då jag hade legat där med honom i sisådär 40 minuter så gav jag upp o gick ner igen, o lilleman följde efter. Det var ingen idé att försöka mer… Han var helt enkelt på tok för pigg för att kunna somna om… Efter ca 1 timme så var det iaf dags o gå o lägga sig.

Jag gick o la mig o lilleman följde med. Men ville han sova nu? O nej!

Efter en himlans massa trixande så somnade han till sist iaf. O peppar, peppar, så somnade han faktiskt före mig. Det var en såååå skön känsla då jag äntligen hörde dom där djuuuupa andetagen tätt bakom mig, i mitt öra… 😛

Då kunde man då äntligen få somna själv…
För att, på tok för nära inpå, bli väckt av alarmet som sa: ”Dags att vakna ~ it’s a new day”…
*gäääääääääääääääääääääääsp*

O hur bär man sig åt för o vara arg på nån som är så här söööt?

 


 

 


 

2 responses to this post.

  1. jag brukar ganska ofta bli förbannad på mina barn fast dom är söta , tycker det är ganska lätt 🙂 helst när jag är trött!

    Svara

Kommentera

