Benjamin – 4 år *ler o minns*


Rensade datorn igår o hittade då en massa gamla bilder.
Här kommer lite bilder på Benjamin från då han var 4 år gammal.

Ellioth är idag 3½ år, så ni kan kolla här om dom är lik varann, eller ej? 😉
Benjamin charmig me ram

 

En rolig dag vid kameran… 😉
Benjamin & Mamma 10

 

Benjamin & Mamma 23

 

Benjamin & Mamma 24

 

😛 Osså en bild på mig som blondin…
Tyvärr verkar jag inte ha kvar bilden utan blixten i ansiktet. 😦

phernilla - blixt i ansiktet

3 responses to this post.

  1. Haha.. Vi tog oss lös tillslut med vår kära kompis hjälp.. Men i och med att vi var mitt ute i ingenstans så tog det ju typ en timme innan kompisen kom å sedan typ en timme till innan vi va hemma, just great! Åsså upp å jobba idag 🙂

    Självklart är ni ju fortfarande en familj, var inte alls så jag menade! Var bara nyfiken ifall Benjamin hade flyttat hem igen.

    Jo vi ska väl försöka skaffa nå kidz.. Verkar ju jävligt svårt dock men men den som väntar på nå gott väntar ju aldrig för länge sägs det ju 🙂

    Nä åsnan är mitt livs bästa köp! Fantastiskt gosig, social och trevlig, dock envis som en åsna också 🙂

    Jag bor i en by ca 2 mil utanför Vilhelmina.. Därför skrev jag att jag slapp vara kvar på Vilhelmina.. Jag jobbar inne i Vilhelmina och hade egentligen inplanerade möten både på Tisdagkväll och Onsdagkväll.. De flyttades dock till nästa vecka så då ”slapp jag vara kvar på vilhelmina” och kunde åka hem direkt efter jobbet 🙂

    Svara

  2. Posted by betty on 23 maj 2009 at 11:12 f m

    sån minns jag han med..ler

    Svara

Kommentera

