Underbara sommarvärme!!!


😛 Idag har det vart en underbar dag. Såväl på jobbet som hemma!

Värmen har hittat hit, o det känns som att det nog blir sommar, även i år…
*ler*

På jobbet har jag gjort fint i trädgården. Rensat ogräs, vattnat rabatter, o allt sånt där. Det var helt perfekt underbart väder för det idag! 🙂 Det kunde inte ha varit bättre. 🙂 Samma sak var det igår då arbetsdagen blev minst sagt seeeg eftersom att brukaren hade migränattacker som varade hela dagen… Sov o kräktes, som mest hela dagen… Så jag storstädade först hela brukarens hem, det var jag färdig med redan kl 12, så då fortsatte jag utomhus o tog alla rabatter, samt rensade bort ogräs o mossa mellan stenplattorna, osv… Det blev riktigt, riktigt fint o somrigt, må jag säga… 😉
*mysigt*

Idag fick jag sluta en timme tidigare, eftersom att brukaren ville ta igen sig lite. Då man kräkts en hel dag o natt så är ju inte krafterna vad dom borde vara dagen efter direkt… Så efter jobbet så skulle jag hämta lilleman hos pappa. Kände dock ingen stress, så vi käkade lite, satt i solen o njöt, solade lite i bikini på altanen, osv osv osv… Tiden rann iväg! 🙂

Sen körde vi till Kvantum o handlade inför helgen (han till sig, o jag till mig), sen var det dags för hemfärd…

Precis nu i skrivande stund då jag sitter o bloggar så kommer jag på att:
Shiiiiiiiiiiiit!!! Fan fan fan… 😦 Vi skulle ju träffa Sonja, Böna & Svante idag!!! Fan, va är klockian, 16.30, aj aj aj, vi är redan sena med… 😦 ” 

Sms:ar Sonja…

Puh, tack o lov! Det visar sig att hon oxå totalt missat att det redan är Fredag! Så hon hade oxå glömt, o dessutom så är Svante jättesjuk (magsjukan Allan), så det hade iaf inte funkat att ses idag…

Kommentera

