Melodifestivalens största höjdpunkt i år!


Det här var det absolut bästa ur melodifestivalen i år…
Det var väääääldigt länge sen jag garvade så här mycket!!!
*hahahahahahahaha*

Skrattar än o sjunger med… 😛

2 responses to this post.

  1. Heej vännen!

    Man hade ju kunnat hoppas på att det skulle ha vart trevligt hemma åxå.. men ärligt talat var jag som en levande zombie och inte så himla sugen! hahahaha… men visst hade niclas lystna ögon då han såg mig… 😉

    Kommenterar även tidigare inlägg… Videofilmning är till för att de sedan i lugn och ro kan studera honom under mindre pressade förhållanden. Jag tror nog att detta läggs till hans egen journal. Det är inget som får komma ut, eftersom det är en undersökning. Jag har för mig att du/ni är skyddade av sekretessen. Men om det är så att du är orolig, ta kontakt med personerna och fråga! Men som sagt, det är för att de ska kunna studera honom senare under lugnare former.

    Kram på dig vännen!

    Svara

  2. jasså har du det? 🙂
    det ska ju stå det men ett stavfel sen ett tag tillbaka, låter det avra så tills jag byter design. Kramar på dig!

    Svara

Kommentera

