Sista ciggen


Ja det var det det.
Sista ciggen är upprökt!
*puh*
😮

rökrum

Jag vet inte riktigt hur jag ska fixa detta, men…
Jag kommer iallafall att ge det ett ärligt försök!

Det är jag o min hälsa värd!
O mina barn. En rökfri mamma!
En mamma som luktar gott,
o inte stinker av äckliga cigaretter.

Puh!!!

Det lär va sjukt jobbigt imårrnbitti då man vaknar o inte ska röka morgonciggen?
Normalt sett så brukar jag ju röka den inom 5 minuter från det att jag klivit upp!

Shit…
Men jag ska banne mig klara det här!

Kommentera

