Anställningsintervju på Fredag!


I Onsdags då jag var hemma i Norrland så blev jag uppringd angående ett arbete jag sökt.
Det var assistansbolaget som ringde mig då, för en kort första telefonintervju. Sedan skulle
hon vidarebefodra mina uppgifter till brukaren samt brukarens mamma (som rekryterar
asisstenterna), o om dom då fann mig intressant, så skulle dom ringa upp mig för att
kalla mig till en riktig anställningsintervju.

Idag, en vecka senare, så ringde mamman. Jag ska träffa henne för ”en riktig intervju”
nu på Fredag kl: 15. Detta är nog ett hyfsat tungt arbete, men det kan samtidigt vara
skönt på ett sätt. Hellre det än ett arbete där man bara går o driver omkring o dagarna
bara går sååååå sakta! 😀

Jag fick även prata lite med brukaren (en ung tös).
Hur gullig o go tjej som helst, verkar hon vara!
Det ska bli intressant o se vad som händer o sker nu. 😛

Så på Fredag kl: 15 kan ni la tänka lite extra på mig?

Roligt att någon äntligen verkar ”vilja ha en”, eller iallafall att någon finner
min ansökan tillräckligt intressant
för att kalla mig till en vidare intervju. 😀
Denna blir nummer 2 i raden då, i det här fallet. 🙂

One response to this post.

  1. Jag håller alla tummar jag har!!

    Svara

Kommentera

