Utmanad…


…o denna gången av Anna & Annelie! 😛

Utmaningen innebär att man tittar i sitt bildarkiv, letar upp den sjätte mappen och sedan i denna mapp väljer den sjätte bilden. Sedan ska man dessutom berätta lite om bilden

IMG_0045


Bilden är fotad den 9 Juni 2oo6 hemma hos Sandra i Torslanda.
Det var någon form av festligheter, men vad minns jag inte så noga, tyvärr… Lilleman är 7½ månad gammal o han flirtade som bara den med alla brudarna! 😉 Här sitter han i Lindas famn, till vänster sitter Kenneth o till höger en tjej som jag inte minns namnet på (pinsamt värre)… 😀

Tänk va tiden går fort?
Jag kan knappt minnas att han varit så här liten, det har redan gått 2½ år sen denna bilden fotades!

Jag utmanar:

4 responses to this post.

  1. varför utmanade du inte mig? *s*

    Svara

  2. Haha man ser verkligen charmen där i ögonvrån på pojken =) Kan tänka mig att han spelade huvudrollen på festen =P

    Svara

  3. Nopp hann spärra allt:)men jag var irriterrad över <att behöva köpa ny fone och lägga in alla nr igen..
    kram

    Svara

Kommentera

