Problem problem…


Jahapps…
Vad ska vi göra av dagen idag?

Det blir nog till att tvätta lite o sådär. Lagomt soft helgpyssel, va?

På Måndag (+Tis+Ons+Tors) ska man ju gå o jobba igen, på en arbetsplats där man inte är välkommen… Hur kul känns det egentligen, på en skala? Det känns inte som nån höjdare direkt, men vad gör man? Jag är ju så illa tvungen…

Sen hur jag ska lösa mitt arbete den sista veckan av mina två uppsägningsveckor, det vette tusan? Det är ju där i tvisten ligger… Att jag inte kan arbete dom arbetstiderna hon gett mig, på veckorna då jag har lilleman hemma (varannan vecka). Arbetstiderna fungerar inte med dagis öppettider… *hmm* Är det meningen att jag ska kunna trolla?

Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det? Får la “muta” lillemans pappa. Han tar nog honom utan att bråka om det, men… Det känns förjävligt att jag ska “måsta tvinga honom” att ha Ellioth, på mina barnveckor!
*suckar djupt*

Nu ska jag kila o göra ett ryck! Först lite påtår på kaffet! 😛

Kommentera

