Det som gör livet värt att leva!


Ni är ljuset i mitt liv…
Tack för att jag får vara er mamma! 😛

bild 040

7 responses to this post.

  1. Heej!
    Alltså jag gjorde det där testet via facebook 🙂 Tror att jag skickat den vidare till dig vid nåt tillfälle… men är inte säker…
    Stämmer väl någorlunda det där.. hahaha… sådan jag är. KOmmer ju passa utmärkt till att jobba som syrra sen! 😀

    Vilket fint kort på pojkarna 🙂

    Kram från mig

    Svara

  2. shit du har typ världens sötaste barn:)
    Kramen

    Svara

  3. Posted by Anders Melin on 04 februari 2009 at 10:36 f m

    Två underbara killar.
    Inte så konstigt med en sådan Mamma.

    Svara

  4. Så söta grabbar du har*ler*
    Det blir nog ett sabla spring på brudarna när dom växer upp ;-p

    Ha de bäst vännen!
    Kramen!

    Christopher

    Svara

    • Christopher:
      Ja, jag blir mer o mer rädd för det, för var dag dom växer upp… 😛
      Dom blir bara finare o finare för var dag som går…

      Tack för titten!
      Kika gärna in igen…

      Kramen…
      /Nilla

      Svara

Kommentera

