Lösenordsskyddad blogg!


Som ni nog märkt så är bloggen numera lösenordsskyddad!
Detta, av den enkla anledningen att jag vill blogga ”privat” ett tag framöver…
Ett fåtal utvalda vänner o bekanta har fått lösenordet, o så kommer det förbli!

Det kan hända att jag glömt någon, o isåfall så kan du lämna en kommentar på detta inlägget så finns det en liten möjlighet att du får lösenordet…

Det beror helt o hållet på ifall jag känt dig länge, eller ej, mer eller mindre!
Det är goda vänner sen ”way back” som fått tillgång till lösenordet,
samt ett fåtal vänner som inte funnits i mitt liv fullt lika länge…

Skulle jag upptäcka att lösenordet läcker ut (vilket märks tydligt), så kommer
jag att byta lösenord o då inte ge ut det till någon mer än dom jag vet att jag
kan lita på…

Jag hoppas ni har förståelse för att jag gör så här…
Men min blogg är så väldigt känslig nu,
så jag måste få ha det så här ett tag…

Kram på er! 

3 responses to this post.

  1. Posted by Fredde on 13 januari 2009 at 1:09 f m

    Hejsan 🙂

    Lösenord eller inte, jag förstår att du har det jobbigt just nu, och jag ville bara skriva ett par rader å kolla så du håller huvudet ovanför ytan.

    Sköt om dig 🙂

    ///Fredde

    Svara

  2. Heej.. Skrev en kommentar på ett annat inlägg… Hör av dig! Jag finns här vet du… Bara så att jag vet att du klarar dig…

    Stooor kram från mig

    Svara

  3. Posted by Brita on 13 januari 2009 at 12:03 e m

    Vet ej vad som händer… Men du vet också anledningen till att du är speciell för mig.
    Så du finns i mina tankar, mer än du anar!
    Kram Brita

    Svara

Kommentera

