Åh det händer visst nåt?


En helt ny rondell samt cirkulationsplats har blivit till…

vägarbetet 081121

2 responses to this post.

  1. Hejsan!

    Jag fick nyligen reda på info om Shaktimattan av Niclas syrra…. Den finns på http://www.shaktimattan.se... bra info där 🙂

    Annars är det mesta bra här… Niclas hade sin sista arbetsdag i fredags och jag är dunderförkyld! Inte så kul.. men det är bara ta tjuren vid hornen och göra det man ska i alla fall!

    Hur är det med er? Mår ni bra och har ni fått vara friska?

    Kramen

    Svara

  2. Här är allt bara fint. Livet rullar på i vanlig ordning. Dock alldeles för mkt jobb, känner jag. Men, vad har man för val? Man ska väl inte klaga, då man har ett jobb o gå till, antar jag… Men, ibland känns det som att jag inte gör annat än jobba, jobba, jobba o jobba?

    Jag googlade fram den sidan förut då jag läst din blogg… Läste en del om den! Den verkar ju till o med fungera mot Ischias? Den kanske skulle kunna vara nåt för min f.d. svärmor? Hon har grymt besvärlig Ischias! Nu har hon dessutom TVINGATS gå tebax o arbeta heltid igen, då sjukpenningen inte täcker hennes kostnader! 😦 *surt att det ska behöva vara så*

    Hon är så dålig så hon inte ens kan sova längre! Plus att om nätterna får hon krypa ut till toaletten… Fruktansvärt!!! *ryser* Hoppas jag aldrig behöver åka på nåt sånt, nånsin!

    Vad tror du? Tror du den skulle fungera för henne?

    *kramar om*

    Svara

Kommentera

