Megatrött!


Jag är såååå megatrött idag så det finns inte…
Iofs hyfsat nyvaken, men är inte så säker på att jag kommer piggna till alls…
Kunde inte somna då jag kom hem imorse efter jobbet!! Det gick inte… 😦

Brukar normalt somna senast kl 9… Idag kunde jag inte somna förrän kl 15.
Sovit konstant från kl. 15 till kl. 21… Borde ju faktiskt inte vara så trött…
Men bara att vakna o veta att man ska åka o jobba snart o se att det är
kolsvart utomhus är ju sådär uppiggande, va? Neeeej…

Nu ska jag klä mig…
Sitter här inlindad i täcket än o har inte kommit nånvart…

Kommentera

