Jobbar 4 nätter på raken nu…


Ikväll går jag på nattskiftet igen, o jobbar 4 nätter på raken
Har varit ledig sen jag gick av på Lördagmorgon. 😛

Det är verkligen så man saknar jobbet då man har den där långledigheten…
Jag trivs verkligen på mitt jobb, men… Det har nog ingen missat här, kan jag tro?

I övrigt så vet jag inte alls vad som händer i helgen, det återstår o se…
Hade ju lite planer för Lördagen, men jag tror att dom möjligen har
slagits i spillror… 😦 *väldigt ledsen över*

Men men…
Vad är väl en bal på slottet?

*suckar*

Kommentera

