Jobb i dagarna 3 :)


Ja, då var det dax för jobbnatt igen då…
Går på idag o går av på Torsdagmorgon… 🙂

Jag har faktiskt längtat till jobbet…
Har man nåt liv då?
*skratt*

I eftermiddag är det inskolningssamtal på lillemans nya dagis…
O innan dess ska jag ringa ett samtal i informativt syfte! 😮
Det känns sådär, inget jättekul samtal att göra, men…
Helt klart nödvändigt!!! 😦
*tyvärr*

Nu ska jag medla mellan barna igen… Puh… 😮
Är detta påfrestande eller påfrestande???

Ge mig styrka…

One response to this post.

  1. Tänkte tipsa dig om min nya tävling där du kan vinna en goodiebag till ett värde av drygt 300kr! 🙂
    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.3835060

    Svara

Kommentera

