Bloggar på golvet…


😛 Ja då satt man här o bloggade igen…
Denna gången från ett golv med tangentbordet på en kartong för A4-papper…
*skratt*

Sen sist så har jag ju flyttat… Jag har inget internet hemma o sådär ännu… 🙂
I månadsskiftet, lagomt till löningen, så kommer mitt internet igång…
Har verkligen inte råd att sätta igång det ännu, o det är lika bra det! 🙂

Har haft så mycket att pyssla med hemma, o få ordning, så jag skulle
ändå inte haft tiden till att sitta här, om jag hade startat igång nätet hemma…

Jag har packat upp alla flyttkartonger o var sak har fått sin plats…
Jag saknar fortfarande ett vardagsrumsbord, o måste även skaffa ett nytt köksbord!!!
Det jag har är aaaaaningens för litet o sitta 3 personer o äta vid… *ler brett*

Men vad gör man inte för att ”ha eget”? 😛
*skratt*

Det har varit en kämpig vecka med ungarna… Dom går varann på nerverna!
Lilleman retar gallfeber på storebror o det grundar sig nog i att han känner
konkuransen nu då han plötsligt ska dela mamma med storebror, o bara få
hälften så mycket tid som han är van att ha, med mamma… 😦

Dessutom så yttrar detta sig i att han, gång på gång, ger sig på storebror…
Slåss, nyps, klöser, river, bråkar, bråkar, bråkar, bråkar o bråkar!!! 😦

Jag kan lugnt erkänna att just nu är det kämpigt att vara mamma!! 😮

Nåja, att dela på mamma samtidigt som man ska komma i trotsåldern, o samtidigt
flyttar mamma o pappa isär… Klart det inte är en lätt match, inte… *stackarn*

One response to this post.

  1. Nejmen Ellioth! Passa så inte gudmor kommer och tar dig i örat nu… Var snäll med brorsan.

    Svara

Kommentera

