Det är mycket nu!!!


😛 Ja, vad säger man?

Jag har verkligen inte hunnit blogga den senaste veckan…
Jag har jobbat, jobbat o åter jobbat efter att jag fick fast anställning…
Började ju med ett ”mördarpass” på 4 nätter i sträck… 🙂 *ler*

Men det tycker jag var bra, för då fick man liksom koll
på alla rutinterna bra genom all tät repetition 😀

Nu har jag jobbat sista natten av 3, på raken…
Nu ska jag sova idag, o är ledig imårrn
Sen jobbar jag Onsdag-Fredag i ett streck med… 😛

På Fredag så är det dessutom dags att flytta!!! *puh*

På Lördag fyller jag dessutom år… 😮

Jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till?
Men på nåt sätt ska det la gå… *ler brett*

Kram på er alla…
/Nilla

Kommentera

