Livet ordnar sig, bit för bit…


Detta har varit en bra vecka…

Igår ringde chefen upp mig, o hon ville träffa mig på Tisdag för att diskutera en fast tjänst för mig.
Det kändes otroligt roligt! Det är en speciell känsla då man får bekräftelse på att man gör ett bra
jobb o att man är omtyckt… Både av brukarna, som av chefen… Det är inte fy skam, inte… 😛

😛 Så på Tisdag ska vi träffas o diskutera ännu mera jobb, o det känns grejt!!!

Jag får dessutom välja själv hur stor tjänst jag vill ha. Om jag vill ha 100%, eller om jag vill ha mindre…
Det är inte alla som får vara med o påverka så mycket! Så jag är otroligt tacksam… 🙂

Nu ska jag snart vila lite, för att sen gå på nattskiftet
Jag kommer att jobba natt nu ända tills på måndagmorgon!

Så, det blir ”sova hela dagarna” nu tills på Måndagkväll… 😛
Så står bloggen lite still, så beror det inte på att jag slutat blogga,
utan på att jag ”zzzzzover”… 😛

Kommentera

