Smarrig pizza!


😛 Mmm, va gott…

Jag har precis vräkt i mig en himla smarrig pizza! 😉
En ”Nol’s Special” från Nols Pizzeria
Den pizzerian har grymt god mat!!!

Det bådar inte gott för min framtida ekonomi, måste jag erkänna!
Jag flyttar nämligen inom en vecka, o då kommer jag att ha inte
mindre än 100 meter till denna pizzerian… *aj aj aj*

Då gäller det att hålla hårt på självdisciplinen (o plånboken)!

One response to this post.

  1. Prova att göra själv annars vettja 😉
    25 g jäst
    2 dl vatten
    1 msk olja
    1/2 tsk salt
    4 1/2-5 dl vetemjöl

    släng på det du vill ha ovanpå och grädda i mitten av ugnen i cirka 15 minuter =)

    Svara

Kommentera

