ÅRETS mest KORKADE bloggare!!!


Igår snubblade jag över en helt otroligt korkad jävla bloggare
En brud som inte har många hästar hemma i stallet!

Inte nog med att hon bedrar sin sambo, så in i helvete…
Hon bloggar helt öppet om det med…
Helt jävla vansinnigt!

Ett barn har dom tillsammans med, som verkar känna
av vibbarna av att nåt inte är som det ska hemma… 😦

Jag fattar inte hur fan såna här människor är funtade!
O det är såna här människor som förstör för oss alla andra,
som är seriösa

Det är inte lätt för en kille som blir utsatt för det hennes sambo
blir utsatt för, att nånsin lita på en tjej igen… I hela sitt liv!
Det förstör så jävla mycket!! 😦

Självklart gäller samma sak om det vore ombytta roller… 😦

Klicka på bilden nedan för att komma till denna bloggen,
om ni ens vill läsa skiten… Det ville inte jag, men blev fast
för att hon är så fullständigt jävla idiotisk!!! 😦

Mer egotrippad människa får man fan leta efter…
Hittar nog inte ens med ljus o lykta!!

 

2 responses to this post.

  1. jag har läst den, har den på bloggkoll.

    jag trorinte hon är så jävla hemsk egentligen. jag tror hon har nån sorts kris eller nåt. tror man inte får se det nyanserade i hennes personlighet via bloggen.

    Svara

  2. Oj vilken blogg, får hoppas det är ett skämt och författaren bara gillar att provocera.

    Svara

Kommentera

