Sån här är jag, hur är ni?


Hej på er alla!

Nu är jag nyfiken på att veta lite mer om er individer, som läser min blogg.
Så här kommer några frågor ifrån mig till er…
O självklart har jag besvarat dom själv med! 😛

Då sätter vi igång då:

Vad äter du till frukost?
Jag är väldigt dålig på den där frukostbiten.
Jag klarar inte av att äta för tidigt nämligen.

Vad bjuder du på för middag när du vill ” impa ” på en kille?
Jag skulle aldrig bjuda på middag för att impa på en kille…
Skulle jag träffa en kille där det är det som krävs för att imponera,
då är det nog kört för mig direkt! För jag är kass på matlagning… 😀

Vad får dig glad?

  • Mina barn
  • Min pojkvän
  • Resor (korta som långa)
  • Träffa mina vänner
  • Positiva människor

Vad får dig arg?

  • Otrohet!
  • Falska människor!
  • Orättvisa!

Vilka är dina 5 bästa egenskaper?
😮 Oj… Alltid lika svårt… Låt se!

  1. Emaptisk
  2. Omtänksam
  3. Trogen
  4. Ärlig
  5. Lojal

…svarar jag! 😀

Vilken egenskap är din sämsta?
Att jag tänker för mycket. Kan analyserar för mycket ibland. Det gör mig inte gott! 😦

Hur ska en kille vara i ett förhållande enligt dig?

  • Han ska vara trogen.
  • Han ska vara öppen inför sina känslor.
  • Han måste ha en skön humor!
  • Han ska vara rak & ärlig!
  • Han ska sätta närhet och ömhet, högt!
  • Han ska vara charmig!
  • Han måste vara rolig att umgås med!
  • Han ska vara öppensinnad!

Hur ska han vara i sängen?
Han bör ha en nyfikenhet att prova nya saker,
han ska tycka om att såväl ta emot som att ge!
Han ska inte ha för mycket hämningar! 😛

Vad samlar du på?
Jag samlar inte på något alls, vad jag vet?
Bra musik kanske? 🙂

Idrottar du?
Njae… Idrottar vore la o ta i, men jag tränar lite då o då, då jag får tiden över.
Det är ju inte helt enkelt att pussla alla gånger, som ensamstående 2-barnsmamma! 😛
Men jag är noga med att se till att röra på mig regelbundet…

Vad idrottade du med som barn?
Som barn så red jag på ridskola! Under ca 6 års tid. 😀
Sen så har jag hållit kvar hästintresset, men då på privat grund, haft foderhäst, osv… 😛

Vilken årstid gillar du bäst?
Förut hade jag svarat sommarn, utan tvekan… Men nu tror jag mer att det lutar åt hösten,
faktiskt… Jag gillar inte då det bli alldeles för varmt, en hel sommar! Denna sommarn
är helt okej, det är lite variation på vädret… 😛 Regn är dock det tråkigaste vädret som finns!!! 😦

Vilken färg gillar du bäst?
Jag gillar just nu grönt, allra bäst. Det har varit grönt ett bra tag nu!!! 😛
Grönt är skönt… 🙂 Förut var det blått, o även rött…

Vilken bok läste du sist?
Jag läser dessvärre inte böcker… Enda gången jag läser böcker, det är då jag läser sagor
för mina barn, eller så. Minstingen ska ju alltid höra saga då han ska sova… 😛
Stora gossen läser ju själv sen 5 år tebax… 😛

Vad ser du helst på TV?
Jag ser helst på roliga serier av blandad kaliber, eller så blir det dokumentärer av olika slag!
Är det film så är drama en av favoriterna, men kan även gilla en bra skräckfilm, osv…
Jag är inte helt låst i dramaträsket… 😛

Vilken bio-film är den bästa du har sett någonsin?
Oj, det minns jag nog inte, faktiskt… Jag går tyvärr mer eller mindre aldrig på bio längre. 😦
Lite trist faktiskt, men det har liksom inte blivit av, eller blivit prioriterat under dom senaste åren…
Får nog ändra på det… Bio är ju kanonhärligt, minns jag… 🙂

Vilket tam-djur gillar du bäst?
Hundar & Katter. 😛

Vilket vild-djur gillar du bäst?
😮 Vet faktiskt inte?

Vilken fågel är vackrast?
Får allt fundera på den ett tag till… Finns så många vackra fåglar!

Har du barn?
Ja! Jag har två härliga gossar…
Benjamin 10 år, samt Ellioth 3 år (snart).

Civilstatus?
Har ett förhållande… Tyvärr på distans, än så länge…
Vi får se vad framtiden utvisar, helt enkelt… Ingen brådska!! 😛

Vad jobbar du med?
😛 Jag är Personlig Assistent. Trivs kanonbra med mitt jobb!!

Vad tror du att du gör om 5 år?
Jag hoppas att jag är lycklig tillsammans med min familj,
o att jag har ett trivsamt arbete att gå till var dag! 😛

När skrattade du sist?
Jag skrattade sist, tidigare idag, då min minsting upptäckte sig själv i webbkameran,
varpå han började göra en himlans massa roliga miner o grimaser åt min vän Mona
(åt sig själv i kameran) på andra sidan skärmen… 😛 Såg för lustigt ut… 😉

Kommentera

