Jag har fått lägenhet!!! :)


😛 Äntligen har jag fått mig en egen lägenhet…
Visserligen har vi inte skrivit alla papper än, o sådär, det ska vi göra den 28/7.
Men föreningen har godkänt mig som hyresgäst, så allt är klart så långt,
samt att jag och lägenhetsinnehavaren är överens om uthyrningsvillkoren…
Så nu är det bara tiden som ska gå fort nu, så man får flytta in till sist… 😉

😛 Den 28/7 skrivs kontraktet, o då får jag även nycklarna o får flytta in direkt…

Det känns helt underbart måste jag säga!!
Underbart alla sätt o vis… 🙂

Jag ska även tillägga att jag hittills, under mitt 28-åriga liv, aldrig bott själv!
Det här blir min allra första alldeles egna lägenhet o det känns så härligt…
Äntligen får jag mitt eget… 😉 Det har jag, mer eller mindre, alltid längtat efter!
O nu är äntligen den dagen här… Snart snart snart!!! 😀

Det är klart att det är mycket kostnader med att bo i egen lägenhet med, o sådär…
Men det är helt underbart, verkligen… Jag får ett eget liv!!! Mitt egna liv!!! 😀

WOW, vilken känsla!!!

Party

2 responses to this post.

  1. Härligt med egen lägenhet! 🙂 Själv så har jag bott hemifrån i lite mer än ett år nu 🙂

    Svar:
    Ja, det är verkligen härligt!
    Längtar så oootroligt mycket!!!
    😛 🙂 😛 🙂 😛 🙂 😛

    Svara

  2. Jag trivs superbra här 😀 Lugnt och nära till allt nästan 🙂 Jag bor i en bostadsrätt.

    Svara

Kommentera

