Blir ingen bloggpaus…


😛 Jag skulle ju ha rest bort idag…

Ja precis… Jag skulle ha… Men så blir det inte!!! 😦

Min ”vän” som jag skulle bo hos, visade sig inte vara nån riktig vän.
Imorse vaknade jag av ett sms som talade om att han hade ändrat sig o
ville inte längre att jag kom… Nån bra förklaring fick jag inte heller…
Frågade vad det var som gjort denna tvära vändning, plötsligt?
Men inget svar inte… 😦

Jag som hade sett fram emot att få komma bort, att få träffa mina vänner,
gå på karnevalen, osv… Nu blir det istället ingenting!

Jag fick erbjudandet att sova hos en annan, relativt nyvunnen vän, istället… 🙂
Men… Jag backade ut… För jag har inte träffat denna vännen IRL förut,
o då föredrar jag att inte göra ett spontanbesök, bestämt inom loppet av
bara några timmar… Det känns inte rätt!! 😦 Mot någon…

Även om jag förstått att jag var varmt välkommen

😛 Tack du…
Gulligt av dig!
En annan gång… 😉

One response to this post.

  1. fast han är ju egentligen ingen vän i ordets rätta bemärkelse!

    Svar:
    Jag är helt o hållet beredd att hålla med dig!!!
    Kram!! 😀

    Svara

Kommentera

