Jobb på Måndag, Resa på Tisdag…


😛 Anställningsintervjun gick kanonbra!

På Måndag ska jag gå bredvid o lära mig ”mitt nya extraknäck”… 😉
Det är ju bara timmar jag kommer jobba här, vid ordinarie personals
sjukfrånvaro, t.ex, osv… Nåt annat har jag inte behov av, då jag har
heltidsjobb redan på min ordinarie arbetsplats… 😛

Spännande spännande…

😛 Sen på Tisdag drar jag iväg till Landskrona…
Det ska bli underbart!! Inte varit där på 3 månader nu… 😛
Dessutom så råkar det ju vara så att karnevalen är i stan
precis då jag kommer ner med… Det hade jag ingen aning
om då jag bokade resan dit, kan jag ju erkänna… *glad*

😛 Längtar efter min goa Carro o hennes goa små troll…
Kan knappt bärga mig o få komma iväg! 😛
*behöver miljöombyte snarast*

2 responses to this post.

  1. Hej jag har kollat runt lite på nätet om avfärgningsmedel och såg att du hade skrivit om det, fick du tag på något avfärgningsmedel tillsut och vart köpte du det i så fall? Känner att jag inte har lust att lägga ut pengar på en frisör och många bleker ju håret blont och hänvisar till det som ”avfärgningsmedel”. Så nu blev jag nyfiken på om och i såfall vart du fick tag på det ? 🙂

    Svara

  2. heltid kids och extra knäck?? shit hur orkar du??

    Svara

Kommentera

