Heroes-Ali: Min rumpa är het!!!


Så härligt att se att det finns kändisar idag som faktiskt vågar
stå emot dagens sjuka kroppsideal. Heroes-stjärnan Ali Larter,
är en av dessa…

I en artikel i Aftonbladet står följande att läsa…

Går emot viktedealet i Hollywood
Mitt i all vikthets går Heroes-stjärnan Ali Larter, 32, åt precis
motsatt håll och är stolt över sina former. Hon berättar att hon
vägrat gå med på filmbossarnas krav om att hon ska gå ned i
vikt och anpassa sig till Hollywoods kroppsideal….

😛 You go girl!!!
Bravo!!! 😀

2 responses to this post.

  1. dom brukar alltid säga så och sen förr eller senare knäcks dom av pressen 😦

    Svara

  2. Det är rätt kul att det anses ha nyhetsvärde att nån som är med i en tv-serie säger att hon trivs med sig själv precis som hon är. Jag trivs med mig själv jag med, jag vill också synas i tidningen… 😉

    Hej Robert.
    Ett hett tips… Ring Aftonbladet!
    Dom skriver om ”vilken skit som helst”… *ler*
    Kramen…
    /Nilla

    Svara

Kommentera

