Hälsa på nära o kära…


😛 Idag är det värsta hälsa-på-dagen…

Ska åka o hälsa på lillemans farmor om en stund, ska bara slänga in
tvätten i torktumlaren först… Sen bär det av till en annan vän på samma
ort en stund… Vi bodde grannar förut, vi flyttade, o sen flyttade hon
för några månader sen… O vi har inte hälsat på henne i nya lyan ännu,
o det är ju snudd på skamligt, tycker jag… 😮

Så…
Idag är det dags, nu är det hög tid…

Lillemans pappa kommer hem från Hultsfredsfestivalen ikväll, så då bär
det av till en vän sent ikväll, då han kommit hem… 🙂 Allt som oftast så
är det en himla massa trixande med allt… Men men…
Det blir la lättare allt detta då man nångång får sig en egen lägenhet…
Men det verkar ju inte ske i dagarna, direkt… *hyfsat frustrerande*

Nu ska jag kila o fixa tvätten… Sen drar vi iväg… 😉

Kram på er alla…
Iaf er som jag välkomnat hit till min blogg…

Det finns ju en del släktingar (läs: faster o kusiner), som inte är
välkomna här, men som är så jävla nyfikna så dom lusläser bloggen
fast jag bokstavligen bett dom dra åt helvete!!! 😦

Jag fattar inte vad det är för fel på folk???
Varför har folk så svårt att förstå vad man säger ibland?

Kommentera

