Köra bil, köra bil, köra bil…


😛 Det är intensiv mängdträning som gäller härhemma nu…

Om jag kuggar på uppkörningen så ska det iaf inte bero på att jag inte tränat! 😉
Så om dagarna så kör jag bil, osså kör jag bil, o däremellan så kör jag lite bil…
Idag körde jag runt en del i Kungälv, samt i Ale kommun…
Igår i den allra svåraste trafiken inne i Göteborg! 🙂

Så…
Så ser det ut nu i 15 dagar framåt, minst… 😛

One response to this post.

  1. lycka till med allt och hoppas på körkortet snart :)!

    Svara

Kommentera

