Slottsskogen, poliskontroller o bra träning!


😛 Slottsskogen för hela slanten…

Idag blev det Slottsskogen för hela slanten…
(karta över slotsskogen, pdf-fil)

Det var hur mysigt som helst! Kanonväder o en riktigt trevlig utflykt!
Nu var ju Ellioth dessutom lite större än då han var där sist… 😉
Nu hade han lite mer glädje av allt han upplevde…

En ridtur skulle han absolut ha, mammas lilla hästtokiga gosse!
Så här står han och väntar på en ridtur på ponnyn Lisa…

O här bär det av ut på ridtur…

😛 Mamma körde bil hela dagen…
Förutom en kort stund då vi kommit fram till Slottsskogen…
Det fanns verkligen inga lediga parkeringar så då packade
mamma o Ellioth sig ur bilen medans pappa fick åka runt o hitta
en ledig parkeringsplats…

Då blev Fredrik stoppad av polisen… En rutinkontroll med blås… 😉
(jag som tjatat om att polisen aldrig stoppar mig, jag kliver ur
bilen, osså stoppar dom bilen direkt efter med annan förare *typiskt*)

Sen så åkte vi ut till Ellioth’s farmor i Kungälv o hälsade på o drack
lite kaffe o pratade o hade det gött i solen en stund… Sen tog vi en
promenad till Ica Maxi o handlade lite (grillat blev det idag igen,
5:e ggn på 2 veckor nu), o sen till bilen utanför Ellioth’s farmor o
åkte hemåt…

Då jag kör förbi Bohus Fästning i Kungälv så ser jag till min stora
glädje att ”där står ju polisen o gör kontroller igen, yeees…” 😀

Tror ni att dom stoppade mig?
Nej, inte en chans… *haha*

Om BARA 16 dagar är det dags för min uppkörning…
Spännande, spännande, spännande… 🙂

Nu ska jag kila från datorn en stund…
Ville bara skriva av mig lite om dagen som gått…

Kommentera

