Solen skiner…o jag med den! :)


😛 Det är så härligt väder idag…

Riktigt skönt ute idag… Solen skiner, o jag med den… 😉 Jag har precis varit ute o kört bil (övningskört) o poppat musik för fullt… Skönt men var aningens för varmt, hade min kavaj på mig, o det blev lite väl varmt… *puh* 😮 Köpte busskort inför morgondagen då jag ska iväg o träffa en vän i närheten… Ska blir riktigt trevligt! Det ser jag fram emot… 😉

Sen så har jag städat hemma, rengjort en massa saker, som spisen, ugnen, diskmaskinen, o allt sånt där som man inte gör varje dag, men som verkligen behövdes idag… 😉 Har även klippt Ellioth!! Luggen var galet lång o hängde framför ögonen… Nu ser han både ut o bra ut, igen (som min vän så beskrivande uttryckte det)… 😉

Nu ska jag kila vidare på lite äventyr…
Ha det gutt, alla! Det är vår o det är hääärligt!! 😛 😛 😛

Kommentera

