TAGGAD: 25 frågor + ett antal påståenden…


Sätt ett kryss vid alla saker du gjort, eller ta bort krysset vid något Du inte gjort
och skicka det till ÅTMINSTONE MEJ +alla dina vänner oxå för den delen!!!
 
Bara kopiera detta och skicka vidare till era vänner och den du fick detta av. Do jo fatt 😉 ?

1. Jag har i mitt liv:

(x) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att jag spytt
( ) Krockat någons bil
( ) Har krockat med moppe
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
( ) Blivit dumpad
(x) Haft sex på offentlig plats
(x) Snattat (hmm sorry)
( ) Fått sparken
(x) Varit i handgemäng……
(x) Smugit UT ur mina föräldrars hem
(x) Blivit påkommen av någon när jag har sex
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arresterad…..
(x) Gått på en BLIND DATE
( ) Ljugit för en vän.
(x) Skolkat
(x) Sett någon dö
( ) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
(x) Flugit flygplan
(x) Gått vilse
(x) Rest runt I Sverige
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat i havet
(x) Känt som du skulle dö
(x) Gråtit dig till sömns
(x) Lekt tjuv och polis
(x) Nyligen ritat med färger
(x) Sjungit karaoke
(x) Betalat för maten med enbart mynt (men ej Euro)
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Busringt
( ) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x) Dansat i regn
( ) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel.
(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
( ) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x) Åkt rullskridskor
(x) Åkt skridskor

2.Något smeknamn?
Nilla

3. Pappas namn?
Per-Erik
 
4. Mammas namn?
Ewa
 
5. Favoritdricka? 
Coca-Cola, Kaffe, Cappucino
 
6. Tatuering?
Ja, 2 st.
 
7. Kroppspiercing
😛 Ja, 5 st i öronen, 1 st i navel, 1 st i näsan.
(har även haft 1 st piercing i tungan)
 
8. Hur mycket gillar du ditt arbete? (1-10)
Arbetssökande just nu. Mitt senaste arbete: 9 🙂
 
9. Födelseplats;
Gällivare BB
 
10. Favoritsemesterort?
😛 Bora Bora. (inte varit dit, men det är mitt drömresmål)

11. Har du nånsin vart i Afrika?
Nej.
 
12. Någonsin stulit en trafikskylt?
Nej.
 
13. Favoritmat?
Grillat om somrarna. Gärna kryddstarkt! 🙂
 
14. Favoritdag i veckan?
Freda hela veckan, freda hela veckan……
 
15. Favoritmärke på kroppstvål?
Varierar…
 
16. Favorit TV-show?
Kollar inte så mycket på TV för tillfället…
Men jag brukar se program som typ:
Greys Anatomy, Cityakuten, Insider,
Outsiders, Prison Break (följer jag som synden 🙂 )

17. Tandkräm?
Opalescence! (finns inget som denna, mmm)
www.opalescence.se
 
18. Favorit doft?
😛 Doften av min söner och min Mike! 😛
 
19. Vad gör du för att koppla av?
Slappnar av, lyssnar på musik, ligger o vilar o tar det lugnt…
 
20. Meddelande till dina vänner som läser detta:
😛 Det vore skitskoj om ni svarade o sen skrev
en kommentar här om var jag hittar era svar!! 😉

 
21. Hur ser du dig själv om 10 år?
Är lycklig, har familj, ett trivsamt jobb att gå till varje dag,
en son på 12½ år samt en son på 20 år. Njuter av livet,
reser om jag får tillfälle, umgås med nära o kära,
vänner o bekanta. Mår prima liv, helt enkelt! 😛
 
22.Vad gör du när du är uttråkad?
Spelar ett spel, eller ringer en vän… 🙂
 
23. Vad tycker du om att få?
Pussar av min Mike, kramar o pussar av mina barn!
Bekräftelse på min kärlek.
 
24. Vem bor längst bort som får detta mail?
Ja, det är nog utan tvekan alla mina släktingar i Kiruna… 😉
 
25. Vem svarar snabbast?
Inte den blekaste aning… 😮

 

Kommentera

