Livet känns lite lättare…


😛 Idag börjar livet kännas lite lättare…

Allt har liksom varit så motigt o jobbigt på sistone… 😮
Ingen lägenhet, inget jobb, inget liv… Kortfattat o enkelt!

Men nu har jag troligen hittat en lägenhet (med lite hjälp
från världens bästa vän, Carro. TACK GUMMAN!!!)…
Det är troligt att jag inom kort även har ett arbete att gå
till om dagarna… Jag har just nu flera arbetsgivare som
bokstavligt talat sliter i mig…
Det är kul, för omväxlighetens skull… 😉

Allt kanske ordnar sig, även för lilla mig, en vacker dag!

Kanske man måste nå botten, för att verkligen kunna ta sig upp igen?

Massa kramar…
/Nilla

One response to this post.

  1. Du kan ha rätt, att nå botten kan vara en sporre! Hoppas att det fixar sig för dig! Kämpa på – det kommer snart jag lovar! När du minst av allt anar det 🙂

    Moment 22 – http://www.momenttwentytwo.wordpress.com

    Svara

Kommentera

