Farmor på IVA!


😦 Sen i Söndags ligger min älskade farmor på IVA…

Det känns förjävligt!, rent ut sagt… Min farmor…
Min älskade farmor… Min farmor som alltid funnits där för mig…
Min farmor som jag har vuxit upp hos, dagligen, under min barndom!
Farmor som hämtade på lekis & skola. Farmor som jag var hos innan
skolan o efter skolan, varje dag… Farmor som alltid har förstått mig
o stöttat mig, sådär som en mamma ska göra, men som min inte gjorde…
Farmor som aldrig har dömt mig, då alla andra gjort det…
Farmor som alltid har litat på mig o alltid har älskat mig gränslöst!!!

Världens bästaste farmor, o nu är hon jättedålig o dom hittar inte felet! 😦

Mitt hjärta går i bitar här…
O det värsta av allt… Hur kul är det att sitta här, si så där 150 mil ifrån,
o inte ens kunna titta till henne, hålla hennes hand, torka hennes tårar,
trösta henne o säga att allt kommer att bli bra, allt kommer att bli bra,
min älskade lilla farmor…

Kämpa farmor! Kämpa! Kämpa! Kämpa!
Hör du det???

4 responses to this post.

  1. Posted by annmysterie on 10 april 2008 at 8:47 f m

    Usch vad ledsen jag blir när jag läser det här :-(Jag hoppas att hon klarar sig, och du får tända massa ljus för farmor.Hon vet nog att hon är i dina tankar denna svåra stund.
    *varm kram*

    Svara

  2. Läser läser….Fin bloggsida du har…Hoppas att det ska gå bra för din farmor! kram

    Svara

  3. Hoppas din farmor blir bra!

    Svara

  4. Håller mina tummar och tår för farmor din!
    *skickar tonvis med styrkekramar*

    Svara

Kommentera

