Längtan…


jag älskar dig

NU vill jag åka iväg till min älskade Mike!!!

Jag håller på att gå i bitar härhemma, o jag bara måste få träffa honom nu!
Jag tänker på honom hela tiden, hela dagarna, det går inte en enda sekund
utan att han är i mina tankar… Han har tagit mig med storm, minst sagt…
O han har fångat mitt hjärta totalt…

Wow, vilken kille… Jag säger då bara det!!! 😛
Jag trodde faktiskt inte att killar som honom fanns…

Men jag är galet tacksam över att jag,
för en gångs skull, fick dra hem storvinsten!!!

Det har gått alldeles för länge sen vi träffades sist o det börjar göra väldigt
ont i mig… Distansförhållanden är verkligen ingenting för mig! 😮

Men på Torsdag är det dax!!!
Äntligen…

Längtar efter mitt hjärta så galet mycket nu!!

 

 

Kommentera

