6 dagar kvar…


😛 Ja, då var det bara 6 dagar kvar…

Åh, oj oj oj, vad jag längtar nu…
På Torsdag nästa vecka bär det av hem till mitt hjärta igen…
För en långhelg i kärlekens tecken… 😉

😛 Äääntligen… 😛

Jag längtar efter honom så otroligt mycket…
Det har gått en hel månad sen vi sågs sist, o det är länge för mig…
Egentligen alldeles fööör länge… Men… Vad gör man då det finns
ett avstånd emellan… Det är ju inte helt enkelt att lösa alla gånger…

Men nu längtar jag tills på Torsdag!
Då äntligen…

O måtte vår helg inte gå alltför snabbt, som förra gången!!!

Kommentera

