Behöver en lägenhet!


😛 Jag behöver en lägenhet!!!

Jag är i desperat behov av en egen lägenhet…
Jag har nu letat överallt, utan att få någon lägenhet…
Har letat sen den 4 februari o verkligen inte kommit nånstans…

Till er därute som separerat eller av annan orsak varit i desperat
behov av en egen lägenhet, omgående…

Hur har ni burit er åt?
Hur ska jag lösa detta?

Jag kan inte köpa mig en lägenhet,
det har jag verkligen inte råd med…

Så…
Jag har letat via kommunala bostadsbolag, via blocket.se,
via massor av privata hyresvärdar, annonser i butiker, osv osv…

😦 Men inte då…
Detta känns så hopplöst nu som det bara kan bli…
Vet inte vad jag ska ta mig till nu?

One response to this post.

  1. Hej vännen, har tyvärr inga lägenhetstips till dig,
    men jag blev lite chockad när jag läste ditt inlägg..
    Ska ni separera? Så ledsen att höra det..
    Hoppas ni är okej båda två..
    KRAM

    Svar:
    Ja, vi bröt upp den 4 februari…
    Det funkade helt enkelt inte längre!
    Men fördelen är att vi är överens o går
    skilda vägar innan vi är bittra fiender!
    *kramen*

    Svara

Kommentera

