Skjuta upp uppkörningen?


😛 Ja, det är det som är frågan?

Oj oj oj,
säger jag bara…

Jag ska nog boka om min uppkörningstid…
Jag gjorde inte jättemkt fel o så, egentligen…

Men…
Jag känner ändå att jag inte hinner nöta in
det som ”fattas” tillräckligt på bara 9 dagar…

Puh…

Dessutom så är det nya regler vad gäller uppkörningen nu med…
Kör jag upp nu den 27/3 o blir kuggad på den uppkörningen,
då får jag en spärrtid på 3 månader… *surt*

Vilket då betyder att jag inte får köra upp igen förrän tidigast den 27/6…

Känns inte som att jag har mer än ett val egentligen?

Kommentera

