Jag – Den mest otränade på jorden?


😛 Jag lär vara den mest otränade människan på jorden…
*skratt*

Jag var på ett Body-Pump pass i Tisdags o träningsvärken är hemskt ännu.
Blir bara värre o värre för var dag som går… 😮
Men man känner ju att man lever iallafall!! 😀

body-pump…

Jag som vill gå o träna igen, men det vågar jag inte ännu…
Då kommer jag inte kunna röra mig alls i helgen! *ler brett*

One response to this post.

  1. jag ska också börja lite bodypump tror jag.. så jag blir lite fastare i fläsket 🙂

    Svar:
    Fastare i fläsket?
    LOL!!!
    *kramen*

    Svara

Kommentera

