Kuren; Dag 2…


😛 Gått bra idag med…

Dock så blev jag lite förvånad över att det inte var nån skillnad på vågen
nu då jag vägde mig ikväll… Det borde jag ju egentligen inte bli, men blev
det iaf… Enbart därför att jag förra gången jag körde denna kuren hade
tappat 1,6 kg på ett dygn… Så då var det lite snopet idag, liksom…

Men men…
Som sagt, det är ju ingen fara på taket…
Jag hade ju iaf inte gått upp i vikt…
Vågen visade precis samma värden… 🙂

Idag har jag dock varit mer hungrig än vanligt… 😮 *puh*
Men det har gått bra iallafall…

Ha det gutt, alla!! 😛

2 responses to this post.

  1. Posted by annmysterie on 14 februari 2008 at 12:30 e m

    hej vännen,

    ja det där med viktminskningen kan ta lite tid.
    Jag gick ner 4 kg fort som rackarns, men nu är det stopp.
    Det är 3 kg kvar för att jag ska bli nöjd, men man får inte ge upp 🙂
    *kram och ha en fin alla hjärtans dag*

    Svar:
    Ja, jag vet hur det är med det där…
    Nu har jag avslutat min kur för flera veckor sen,
    o nu den senaste veckan, utan att banta, har
    jag gått ner 5 kg!!! 😮 Wooohoooo!!! 😉 😛 😀
    *kramen*

    Svara

  2. Posted by Ina on 18 februari 2008 at 9:07 f m

    Hejsan! Hur går det för dig? 🙂
    Kramar från oss!

    Svar:
    Det går sådär för mig…
    Men det är viktigare just nu hur det går för ER!
    Hur går det för er o lille Rasmus? 😉
    *kramen*

    Svara

Kommentera

