Kuren; Dag 1…


😛 Kurstarten har gått jättebra idag…

Mellan dom första drinkarna var det jobbigt, ju mer vatten jag drack, desto hungrigare blev jag…
Men jag stod emot, det blev inte ens så mycket som en tugga morot!! 😉 *stolt över mig själv*
Jag har noterat min startvikt o mitt midjemått samt lårmått vid starten…
Har inte fått i mig dagens dos vatten ännu, men det hinner jag innan sänggåendet!! 🙂
Inte så mycket kvar o dricka nu… 😉

Nu blir det vägning varje morgon kl 9 i 3 veckors tid…
Det ska bli riktigt spännande att se hur utvecklingen kommer se ut…

Men jag har inte gjort upp nån specifik målvikt, eller så… Det är liksom inte det som är grejen…
Jag gör detta enbart för min egen skull… Som ett steg för hälsan, välbefinnandet, o självkänslan…
Varenda gram är värdefullt i den meningen, men har inte krav på mig själv… Bara att jag ska
fullfölja kuren… Sen vad vågen stannar på, det är egentligen oviktigt i sammanhanget! 😉

Jag har varit ute o gått en del idag… Hade så skönt vårväder på förmiddagen…
Det var så man fick vårkänslor… 😛 Hur underbart som helst!!!

Ses imårrn…
Sleep tight!

Kommentera

