Glad idag…


😛 Idag är det en bra dag!

Jag har sovit gott trots att jag inte somnade förrän framåt småtimmarna…
Jag var mitt uppe i ett samtal o helt plötsligt så insåg vi vad klockan var… Shit!
Ja, så kan det gå… Men jag har ju iaf fått sova 4½ timme iaf… 😉
Det klarar jag mig gott o väl på… Är ju van att inte få sova om nätterna!!
Ellioth brukar ju hålla låda alldeles för ofta, dessvärre…
Men konstigt nog så sov han som en stock inatt! 😉
*peppar peppar*

Men så har han ju varit sjuk i veckan oxå, så idag är det första dagen
på dagis efter tillfrisknandet… Så välbehövligt för min själ, känner jag.
Fy vad dom sista dagarna varit tunga…

Idag ska jag på handläggningsmöte på Arbetsförmedlingen…
Jag har nog faktiskt aldrig förstått vad dom gör för nytta egentligen?
Alla jobb man haft har man ju hittat på egen hand… 😀

Nu ska jag kila….
Ha det gott alla!! 🙂

Kommentera

