Jobbig separation…


😛 Jag orkar egentligen inte skriva just nu…

Men jag vill bara skriva o tacka alla mina vänner som ställer upp för mig!
Jag har funderat över vilka dom är, o nu har det visat sig…
Det, om nåt, är väl det enda goda som kommer med en separation…

Man blir varse om vilka som är ens vänner…
Vilka som bryr sig om en…
O vilka som definitivt inte finns där med…

Tack alla mina underbara vänner!
Ni VET vilka ni är!!! 😛

2 responses to this post.

  1. Hoppas det jobbiga snabbt går över.
    /Aleksandra

    Svar:
    Tack för omtanken… 😛

    Svara

  2. Posted by Ann Mysterie on 06 februari 2008 at 9:13 f m

    Har inte varit här och hälsat på ett tag.Vad tråkigt för er allihopa.Vet hur det känns.
    Jag hoppas verkligen att allt ordnar till det bästa…Nej förresten, det KOMMER ordna
    sig till det bästa ska du se. Ta hand om dig och dina barn.
    Ni är viktigast i världen 🙂

    *styrkekramar*

    Svar:
    Tack så mycket, gumman…
    Kul o höra av dig igen, har saknat dig!
    Jag har varit lika dålig på att ”hälsa på” dig…
    Men nu får det bli bättring på det! 😛
    *kramen*

    Svara

Kommentera

